Zadovoljstvo nam je da vas obavestimo da je u toku prijava za učešće na K2 projektu u okviru programa Erasmus+ „Development of Competences of Spanish Language Teachers for Early Language Education in the Digital Age”. Cilj projekta je usavršavanje profesora za rad sa učenicima na ranom uzrastu (od 6 do 12 godina).
Projekat podrazumeva:
- Pripremu didaktičkog materijala za sajt Profedepeques i Moodle platformu na kome će učestvovati više profesora
- Kurs u Španiji (Taragona) u trajanju od 7 dana za četiri profesora iz APES-a, tri profesora sa Filološkog fakulteta i četiri profesora iz Slovenije
- Organizovanje radionica i učestvovanje na konferencijama nakon putovanja.
Molimo vas da pošaljete Europass CV na srpskom jeziku, latinično pismo, na adresu proyectos@apes.edu.rs. Takođe, molimo vas da kao prilog pošaljete kratko motivaciono pismo (do 250 reči) u kome biste objasnili zašto želite da učestvujete na ovom projektu, kako se vaše profesionalno iskustvo uklapa u opis projekta, kao i da navedete na koji način bi vaše uključivanje u projektne aktivnosti uticalo na vaš dalji rad. Prednost će imati profesori koji već rade u školama, pa je važno da pošaljete i skeniranu potvrdu ili ugovor o zaposlenju.
Link za CV: https://europass.cedefop.europa.eu/editors/sr-lat/cv/compose
Više o samom projektu možete videti na linku Projekat KA2 – 2020
- Preparación del material didáctico para la página web de Profedepeques y para la plataforma Moodle; en estas actividades participará un equipo de varios profesores elegidos a base de esta solicitud.
- El curso de formación de profesores en España (Tarragona) de siete días para cuatro profesores de la APES, tres profesores de la Facultad de Filología y cuatro profesores de Eslovenia,
- La organización y participación en las conferencias y talleres después del curso en España.
Enlace para Europass CV es https://europass.cedefop.europa.eu/editors/sr-lat/cv/compose
Más detalles sobre el proyecto pueden encontrar en Proyecto KA2 – 2020
“The European Commission support for the production of this publication does not constitute an endorsement of the contents which reflects the views only of the authors, and the Commission cannot be held responsible for any use which may be made of the information contained therein.”